Запис Детальніше

Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України
 
Creator Николин, Ігор
 
Description Наш співрозмовник – Ігор Николин, генеральний директор фахової галузевої асоціації виноградарів та виноробів «Українське Бюро Винограду та Вина» - УБВВ. Головними завданнями об’єднання є популяризація виноробної продукції та культури споживання вина; створення сприятливих ринкових умов; координація роботи у законодавчому полі; захист географічних найменувань продукції; протидія шахрайству та недобросовісній конкуренції; співпраця з представниками виноробних ринків інших країн, зокрема, Франції, Італії та Іспанії.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-25T09:24:09Z
2014-11-25T09:24:09Z
2012-07
 
Type Article
 
Identifier Николин І. Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України / Ігор Николин // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. – С. 65-68.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5339
 
Language uk