Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів
|
|
Creator |
Старостіна, Алла
Журило, Вікторія |
|
Subject |
33.330
|
|
Description |
У статті узагальнюються результати маркетингових досліджень, про ведених авторами у 2003 і 2009 рр. з ме тою виявлення ринкової поведінки споживачів на українському сегменті світового ринку високо технологічних товарів для розробки ефективної конкурентної стратегії.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-27T09:27:34Z
2014-11-27T09:27:34Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Старостіна А. Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів. Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою / Алла Старостіна, Вікторія Журило // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 18–23.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5360 |
|
Language |
uk
|
|