Запис Детальніше

Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів
 
Creator Старостіна, Алла
Журило, Вікторія
 
Subject 33.330
 
Description У статті узагальнюються результати маркетингових досліджень, про ведених авторами у 2003 і 2009 рр. з ме тою виявлення ринкової поведінки споживачів на українському сегменті світового ринку високо технологічних товарів для розробки ефективної конкурентної стратегії.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-27T09:27:34Z
2014-11-27T09:27:34Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Старостіна А. Особливості мотивації та ринкової поведінки українських споживачів високотехнологічних товарів. Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою / Алла Старостіна, Вікторія Журило // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 18–23.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5360
 
Language uk