Запис Детальніше

Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку
 
Creator Дубницький, Володимир
Даниліна, Наталя
 
Description В статті визначено місце інноваційно-маркетингового потенціалу в підвищенні ефективності інноваційної діяльності підприємства та зростанні рівня конкурентоспроможності на світовому ринку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-27T09:39:07Z
2014-11-27T09:39:07Z
2012-11
 
Type Article
 
Identifier Дубницький В. Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку / Володимир Дубницький, Наталя Даниліна // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 6. – С. 33–40.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5361
 
Language uk