Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR
|
|
Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
|
|
Description |
ESOMAR1 щорічно проводить дослідження розвитку галузі. Кожен з Національних представників ESOMAR відповідає на масивну анкету щодо розвитку галузі маркетингових індустрій в його країні, та надає свої відповіді та коментарі в штаб-квартиру. В свою чергу в кожній країні відбувається дослідження розвитку галузі, коли компанії відповідають на анкети, які їм надсилають Національні представники. Як правило, Національний представник ESOMAR – це президент або генеральний директор відповідної фахової асоціації в країні. Кожен рік Україна приймає участь у такому дослідженні. В даній статті ми намагалися окреслили основні тенденції розвитку галузі в світовому масштабі, спираючись на публікації ESOMAR, які подані в щорічному звіті «Global Market Research». |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-27T11:23:36Z
2014-11-27T11:23:36Z 2012-11 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик І. Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 6. – С. 56–63.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5372 |
|
Language |
uk
|
|