Запис Детальніше

Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
 
Description ESOMAR1 щорічно проводить дослідження розвитку галузі. Кожен з Національних представників ESOMAR відповідає на масивну анкету щодо розвитку галузі маркетингових індустрій в його країні, та надає свої відповіді та коментарі в штаб-квартиру. В свою чергу в кожній країні відбувається дослідження розвитку галузі, коли компанії відповідають на анкети, які їм надсилають Національні представники. Як правило, Національний представник ESOMAR – це президент або генеральний директор відповідної фахової асоціації в країні.
Кожен рік Україна приймає участь у такому дослідженні. В даній статті ми намагалися окреслили основні тенденції розвитку галузі в світовому масштабі, спираючись на публікації ESOMAR, які подані в щорічному звіті «Global Market Research».
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-11-27T11:23:36Z
2014-11-27T11:23:36Z
2012-11
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2012. – № 6. – С. 56–63.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5372
 
Language uk