Запис Детальніше

Operating trends technologies in international marketing

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Operating trends technologies in international marketing
Современные тенденции и технологии в международном маркетинге
 
Creator Gzhesiuk, Alina
Гжесюк, Аліна Олександрівна
Гжесюк, Алина Александровна
Liubachivskа, Roksoliana
Любачевская, Роксоляна Зиновьевна
 
Subject оutsourcing marketing
Internet technology
content marketing
marketing audit
digital marketing
аутсорсинг
маркетинговые технологи
интернет - технологии
контент - маркетниг
аудит маркетинг
цифровой маркетинг
33
 
Description В научной работе рассматриваются современные тенденции в международном маркетинге, которые повлияли на развитие традиционного и современного использования маркетинговых технологий. В статье показано, что оперативные тенденции могут давать быстрые и значимые результаты в процессе развития проекта или компании в целом.
The scientific work considers modern trends in international marketing, which influenced the development of traditional and modern use of marketing technologies. The article shows that operational trends can give quick and meaningful results in the development of the project or the company as a whole.
 
Publisher International Academy of Social-Economic Sciences
 
Date 2014-11-28T11:41:45Z
2014-11-28T11:41:45Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Gzhesiuk A. Liubachivskа R. Operating trends technologies in international marketing/ A. Gzhesiuk, R. Liubachivskа// International scientific journal “Progress”. - 2014.- № 3-4.- P. 58-62.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5394
 
Language en