Operating trends technologies in international marketing
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Operating trends technologies in international marketing
Современные тенденции и технологии в международном маркетинге |
|
Creator |
Gzhesiuk, Alina
Гжесюк, Аліна Олександрівна Гжесюк, Алина Александровна Liubachivskа, Roksoliana Любачевская, Роксоляна Зиновьевна |
|
Subject |
оutsourcing marketing
Internet technology content marketing marketing audit digital marketing аутсорсинг маркетинговые технологи интернет - технологии контент - маркетниг аудит маркетинг цифровой маркетинг 33 |
|
Description |
В научной работе рассматриваются современные тенденции в международном маркетинге, которые повлияли на развитие традиционного и современного использования маркетинговых технологий. В статье показано, что оперативные тенденции могут давать быстрые и значимые результаты в процессе развития проекта или компании в целом.
The scientific work considers modern trends in international marketing, which influenced the development of traditional and modern use of marketing technologies. The article shows that operational trends can give quick and meaningful results in the development of the project or the company as a whole. |
|
Publisher |
International Academy of Social-Economic Sciences
|
|
Date |
2014-11-28T11:41:45Z
2014-11-28T11:41:45Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Gzhesiuk A. Liubachivskа R. Operating trends technologies in international marketing/ A. Gzhesiuk, R. Liubachivskа// International scientific journal “Progress”. - 2014.- № 3-4.- P. 58-62.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5394 |
|
Language |
en
|
|