Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнози на 2010–2017 рр.
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнози на 2010–2017 рр.
|
|
Creator |
Сокол, Михайло
|
|
Description |
ТРЕТЯ ВСЕУКРАЇНСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ УАМ «АВТОМАРКЕТИНГ: ПАРТНЕРСТВО І КОНКУРЕНЦІЯ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ» 27 лютого 2009 року відбулася Третя Всеукраїнська конференція «Авто маркетинг» : партнерство і конкуренція на ав томобільному ринку України». Організатор – Українська Асоціація Маркетингу. Генеральний партнер – компанія Marketing Lab. Дослідницький партнер – компанія InMind. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-28T12:19:46Z
2014-11-28T12:19:46Z 2009-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сокол М. Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнози на 2010–2017 рр. / Михайло Сокол // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 4-12.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5397 |
|
Language |
uk
|
|