Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача
|
|
Creator |
Сафоненко, Артем
|
|
Subject |
офіційний авто дилер
лояльність сервісне обслуговування гарантійне обслуговування,автовласник |
|
Description |
В умовах поступового насичення вітчизняного авторинку серед автодилерів закономірно постала проблема гарантованого залучення бажаної кількості нових споживачів. Ця проблема значно загострилася за умов економічної кризи, коли попит на автомобілі різко скоротився. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-11-28T12:34:31Z
2014-11-28T12:34:31Z 2009-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сафоненко А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача / Артем Сафоненко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1). – С. 15-18.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5402 |
|
Language |
uk
|
|