Вивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері
|
|
Creator |
Соколовський, Іван
|
|
Description |
Найбільш оптимальним на сьогодні форматом презентації отриманих даних є формат web ресурсу,на якому були б представлені всі зібрані дані. Доступи до ресурсу повинні мати імпортер, виробник та кожен із дилерів (можливо, із різноманітними рівнями доступу та відповідно з різноманітною доступною інформацією). Підходи до вивчення задоволеності та лояльності клієнтів можуть бути різними, і різні методики можуть застосовуватися. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-01T08:07:09Z
2014-12-01T08:07:09Z 2009-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Соколовський І. Вивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері / Іван Соколовський // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 23-27.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5404 |
|
Language |
uk
|
|