Запис Детальніше

Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
 
Subject маркетингові дослідження
обсяг ринку
 
Description У лютому - березні 2009 р. УАМ шостий рік поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень (виконаних маркетинговими дослідницькими агенціями на замовлення; без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств товаровиробників та операторів ринків) в Україні за минулий 2008 р., а також перспектив розвитку сектора на 2009 р.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-01T08:22:03Z
2014-12-01T08:22:03Z
2009-01
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 31-35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5406
 
Language uk