Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ
|
|
Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
|
|
Subject |
маркетингові дослідження
обсяг ринку |
|
Description |
У лютому - березні 2009 р. УАМ шостий рік поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень (виконаних маркетинговими дослідницькими агенціями на замовлення; без власних досліджень, що проводяться маркетинговими відділами чи службами підприємств товаровиробників та операторів ринків) в Україні за минулий 2008 р., а також перспектив розвитку сектора на 2009 р.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-01T08:22:03Z
2014-12-01T08:22:03Z 2009-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 31-35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5406 |
|
Language |
uk
|
|