Запис Детальніше

Прогноз УАДМ щодо обсягу ринку директ - маркетингу на 2009 рік

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прогноз УАДМ щодо обсягу ринку директ - маркетингу на 2009 рік
 
Description Українська асоціація директ маркетингу (УАДМ) – добровільне недержавне некомерційне об’єднання, створене з метою розвитку ринку директ маркетингу і Mail Order в Україні.
Сайт УАДМ www.dmdays.com.ua
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-01T08:27:49Z
2014-12-01T08:27:49Z
2009-01
 
Type Article
 
Identifier Прогноз УАДМ щодо обсягу ринку директ - маркетингу на 2009 рік // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 36.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5407
 
Language uk