Прогноз УАДМ щодо обсягу ринку директ - маркетингу на 2009 рік
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прогноз УАДМ щодо обсягу ринку директ - маркетингу на 2009 рік
|
|
Description |
Українська асоціація директ маркетингу (УАДМ) – добровільне недержавне некомерційне об’єднання, створене з метою розвитку ринку директ маркетингу і Mail Order в Україні. Сайт УАДМ www.dmdays.com.ua |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-01T08:27:49Z
2014-12-01T08:27:49Z 2009-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Прогноз УАДМ щодо обсягу ринку директ - маркетингу на 2009 рік // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 36.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5407 |
|
Language |
uk
|
|