Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
|
|
Creator |
Матвійчук-Соскіна, Надія
|
|
Description |
У статті розкривається зміст дифузії мобільного маркетингу як інновації, характеризується стан галузі мобільного маркетингу як одного з різновидів дозвільного маркетингу, надаються пропозиції щодо збільшення ролі мобільних маркетингових комунікацій.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-01T08:37:57Z
2014-12-01T08:37:57Z 2009-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Матвійчук-Соскіна Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації / Надія Матвійчук-Соскіна // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 37-41.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5408 |
|
Language |
uk
|
|