Запис Детальніше

Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
 
Creator Матвійчук-Соскіна, Надія
 
Description У статті розкривається зміст дифузії мобільного маркетингу як інновації, характеризується стан галузі мобільного маркетингу як одного з різновидів дозвільного маркетингу, надаються пропозиції щодо збільшення ролі мобільних маркетингових комунікацій.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-01T08:37:57Z
2014-12-01T08:37:57Z
2009-01
 
Type Article
 
Identifier Матвійчук-Соскіна Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації / Надія Матвійчук-Соскіна // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 37-41.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5408
 
Language uk