Запис Детальніше

Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблем регіональної економіки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблем регіональної економіки
 
Creator Іртлач, Михайло
 
Subject 338.46
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-01T09:10:40Z
2014-12-01T09:10:40Z
2009-01
 
Type Article
 
Identifier Іртлач М. Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблем регіональної економіки / Михайло Іртлач // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 42-45.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5412
 
Language uk