Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
|
|
Creator |
Шумейко, Володимир Михайлович
|
|
Description |
Організаційна структура управління маркетингом на виробничому підприємстві являє собою конструкцію логічно взаємопов’язаних рівнів управління і функціональних сфер і повинна будуватись у такій формі, яка дозволить найбільш ефективно досягати визначених цілей організації.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-01T09:32:10Z
2014-12-01T09:32:10Z 2009-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шумейко В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах / Володимир Шумейко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 46-48.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5413 |
|
Language |
uk
|
|