Запис Детальніше

Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
 
Creator Шумейко, Володимир Михайлович
 
Description Організаційна структура управління маркетингом на виробничому підприємстві являє собою конструкцію логічно взаємопов’язаних рівнів управління і функціональних сфер і повинна будуватись у такій формі, яка дозволить найбільш ефективно досягати визначених цілей організації.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-01T09:32:10Z
2014-12-01T09:32:10Z
2009-01
 
Type Article
 
Identifier Шумейко В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах / Володимир Шумейко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 1. – С. 46-48.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5413
 
Language uk