Запис Детальніше

Оптимізація міжнародного маркетингового комплексу: межі адаптації та стандартизації

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація міжнародного маркетингового комплексу: межі адаптації та стандартизації
 
Creator Циганкова, Тетяна Михайлівна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2000
2014-12-03T08:54:31Z
2014-12-03T08:54:31Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Циганкова Т. М. Оптимізація міжнародного маркетингового комплексу: межі адаптації та стандартизації / Т. М. Циганкова // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / відп. ред. С. Ф. Покропивний. – Київ : КНЕУ, 2000. – Вип. 8. – C. 65-74.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5432
 
Language uk