Оптимізація міжнародного маркетингового комплексу: межі адаптації та стандартизації
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимізація міжнародного маркетингового комплексу: межі адаптації та стандартизації
|
|
Creator |
Циганкова, Тетяна Михайлівна
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2000
2014-12-03T08:54:31Z 2014-12-03T08:54:31Z 2000 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Циганкова Т. М. Оптимізація міжнародного маркетингового комплексу: межі адаптації та стандартизації / Т. М. Циганкова // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / відп. ред. С. Ф. Покропивний. – Київ : КНЕУ, 2000. – Вип. 8. – C. 65-74.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5432 |
|
Language |
uk
|
|