Запис Детальніше

Використання економічних теорій при розробленні маркетингової стратегії розвитку туристичного комплексу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання економічних теорій при розробленні маркетингової стратегії розвитку туристичного комплексу
 
Creator Папуша, І. Д.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2000
2014-12-05T10:07:39Z
2014-12-05T10:07:39Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Папуша І. Д. Використання економічних теорій при розробленні маркетингової стратегії розвитку туристичного комплексу / І. Д. Папуша // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / відп. ред. С. Ф. Покропивний. – Київ : КНЕУ, 2000. – Вип. 8. – C. 214-220.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5468
 
Language uk