Використання економічних теорій при розробленні маркетингової стратегії розвитку туристичного комплексу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання економічних теорій при розробленні маркетингової стратегії розвитку туристичного комплексу
|
|
Creator |
Папуша, І. Д.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2000
2014-12-05T10:07:39Z 2014-12-05T10:07:39Z 2000 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Папуша І. Д. Використання економічних теорій при розробленні маркетингової стратегії розвитку туристичного комплексу / І. Д. Папуша // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / відп. ред. С. Ф. Покропивний. – Київ : КНЕУ, 2000. – Вип. 8. – C. 214-220.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5468 |
|
Language |
uk
|
|