Запис Детальніше

Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі
Strategies of international companies in turbulent marketing environment
 
Creator Циганкова, Тетяна Михайлівна
Євдоченко, Олена Олександрівна
Шелестович, Наталія Сергіївна
 
Subject міжнародна маркетингова стратегія
турбулентність глобального середовища
світовий ринок товарів промислового призначення
світовий ринок товарів споживчого призначення
світовий ринок послуг
international marketing strategies
global environment turbulence
world industrial goods market
world consumer goods market
world services market
339.138:338.46
 
Description Досліджено маркетингові стратегії міжнародних компаній в умовах турбулентності глобального середовища та запропоновано їх типізацію за критерієм успішності для компаній, що працюють на міжнародних ринках промислових та споживчих товарів, а також послуг.
Marketing strategies of international companies in turbulent global environment conditions have been examined and their typification has been propounded by the successfulness criterion for companies operating on the international industrial and consumer goods and services markets.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-10T13:13:47Z
2014-12-10T13:13:47Z
2012-03-03
 
Type Article
 
Identifier Циганкова Т. М. Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі / Т. М. Циганкова, О. О. Євдоченко, Н. С. Шелестович // Міжнародна економічна політика. — 2012. — № 1-2. — С. 5-35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5538
 
Language uk