Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі
Strategies of international companies in turbulent marketing environment |
|
Creator |
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Євдоченко, Олена Олександрівна Шелестович, Наталія Сергіївна |
|
Subject |
міжнародна маркетингова стратегія
турбулентність глобального середовища світовий ринок товарів промислового призначення світовий ринок товарів споживчого призначення світовий ринок послуг international marketing strategies global environment turbulence world industrial goods market world consumer goods market world services market 339.138:338.46 |
|
Description |
Досліджено маркетингові стратегії міжнародних компаній в умовах турбулентності глобального середовища та запропоновано їх типізацію за критерієм успішності для компаній, що працюють на міжнародних ринках промислових та споживчих товарів, а також послуг.
Marketing strategies of international companies in turbulent global environment conditions have been examined and their typification has been propounded by the successfulness criterion for companies operating on the international industrial and consumer goods and services markets. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-10T13:13:47Z
2014-12-10T13:13:47Z 2012-03-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Циганкова Т. М. Стратегії міжнародних компаній у турбулентному маркетинговому середовищі / Т. М. Циганкова, О. О. Євдоченко, Н. С. Шелестович // Міжнародна економічна політика. — 2012. — № 1-2. — С. 5-35.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5538 |
|
Language |
uk
|
|