Запис Детальніше

Умови ефективної реалізації маркетингової стратегії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Умови ефективної реалізації маркетингової стратегії
 
Creator Куденко, Наталія Володимирівна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2001
2014-12-10T14:22:57Z
2014-12-10T14:22:57Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Куденко Н. В. Умови ефективної реалізації маркетингової стратегії / Н. В. Куденко // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / Відп. ред. О. О. Бєляєв. — Київ : КНЕУ, 2001. — Вип. 9. - C. 202-209.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5545
 
Language uk