Умови ефективної реалізації маркетингової стратегії
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Умови ефективної реалізації маркетингової стратегії
|
|
Creator |
Куденко, Наталія Володимирівна
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2001
2014-12-10T14:22:57Z 2014-12-10T14:22:57Z 2001 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Куденко Н. В. Умови ефективної реалізації маркетингової стратегії / Н. В. Куденко // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / Відп. ред. О. О. Бєляєв. — Київ : КНЕУ, 2001. — Вип. 9. - C. 202-209.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5545 |
|
Language |
uk
|
|