Запис Детальніше

Особливості впливу чинників соціалізації на процес регуляції зустрічного моделювання суб’єктивних образів реальності споживачів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості впливу чинників соціалізації на процес регуляції зустрічного моделювання суб’єктивних образів реальності споживачів
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
Тащенко, А.К.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2001
2014-12-12T09:05:13Z
2014-12-12T09:05:13Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О.К., Тащенко А.К. Особливості впливу чинників соціалізації на процес регуляції зустрічного моделювання суб’єктивних образів реальності споживачів / О.К. Шафалюк, А.К. Тащенко // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвідомчий науковий збірник. - Вип. 9 / Відп. ред. О. О. Бєляєв — К.: КНЕУ, 2001. — C. 219 - 229.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5548
 
Language uk