Запис Детальніше

Маркетинговий аудит як складова маркетингової діяльності підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аудит як складова маркетингової діяльності підприємства
 
Creator Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2001
2014-12-12T09:16:57Z
2014-12-12T09:16:57Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Дерев’янченко Т.Є. Маркетинговий аудит як складова маркетингової діяльності підприємства / Т.Є. Дерев’янченко // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвідомчий науковий збірник. - Вип. 9 / Відп. ред. О. О. Бєляєв — К.: КНЕУ, 2001. — C. 241 - 249.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5551
 
Language uk