Актуальні тренди ІТ-маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Актуальні тренди ІТ-маркетингу
|
|
Creator |
Гліненко, Лариса
Дайновський, Юрій Анатолійович |
|
Description |
Об’єктивним потужним трендом розвитку маркетингу є не тільки застосування у маркетинговій діяльності окремих елементів сучасних інформаційних технологій, але і їх перетворення у практичне підґрунтя більшості здійснюваних останнім часом маркетингових проектів. Так, наприклад, 10 з 16 найбільш оригінальних маркетингових проектів у сфері маркетингових послуг, представлених до премії «Золотий PRопеллер 2013», містили елементи і технології ІТ-галузі [14]. Все більшу роль як у промислових, так і у споживчих закупівлях відіграє Інтернет-маркетинг.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-17T12:37:26Z
2014-12-17T12:37:26Z 2014-01 |
|
Type |
Animation
Article |
|
Identifier |
Гліненко Л. Актуальні тренди ІТ-маркетингу / Лариса Гліненко, Юрій Дайновський // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 32–41.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5603 |
|
Language |
uk
|
|