Запис Детальніше

Актуальні тренди ІТ-маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Актуальні тренди ІТ-маркетингу
 
Creator Гліненко, Лариса
Дайновський, Юрій Анатолійович
 
Description Об’єктивним потужним трендом розвитку маркетингу є не тільки застосування у маркетинговій діяльності окремих елементів сучасних інформаційних технологій, але і їх перетворення у практичне підґрунтя більшості здійснюваних останнім часом маркетингових проектів. Так, наприклад, 10 з 16 найбільш оригінальних маркетингових проектів у сфері маркетингових послуг, представлених до премії «Золотий PRопеллер 2013», містили елементи і технології ІТ-галузі [14]. Все більшу роль як у промислових, так і у споживчих закупівлях відіграє Інтернет-маркетинг.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-17T12:37:26Z
2014-12-17T12:37:26Z
2014-01
 
Type Animation
Article
 
Identifier Гліненко Л. Актуальні тренди ІТ-маркетингу / Лариса Гліненко, Юрій Дайновський // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 32–41.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5603
 
Language uk