Запис Детальніше

Управління відносинами зі споживачами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління відносинами зі споживачами
 
Creator Язвінська, Надія
Єлісова, Ірина
 
Subject інбаунд маркетинг
аутбаунд маркетинг
лід
генерація лідів
користувач
відвідувач
блог
соціальна мережа
веб-ресурс
цільова аудиторія
 
Description В статті розглянуто сучасний підхід в побудові стосунків зі споживачами та просуванні компанії в мережі Internet - інбаунд маркетинг. Розкрито передумови його виникнення, розглянуто загальний інструментарій. Розкрито мету та зміст процесу управління лідами, запропоновано процедуру генерації лідів та трансформації їх у лояльних споживачів компанії.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-17T12:43:57Z
2014-12-17T12:43:57Z
2014-01
 
Type Article
 
Identifier Язвінська Н. Управління відносинами зі споживачами / Надія Язвінська, Ірина Єлісова // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 42–47.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5604
 
Language uk