Запис Детальніше

Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства
 
Creator Гребньов, Георгій
 
Subject маркетинг
маркетингові джерела
конкурентоспроможність
ринкова вартість підприємства
функції
чинник розвитку
будівельне підприємство
УДК 335.12
 
Description У статті запропоновано вирішення проблеми визначення сфери діяльності, де необхідна концентрація стратегічних ресурсів будівельного підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності за сучасних умов. Пропонується віднесення функцій підприємства до основних і другорядних з подальшою концентрації уваги на основних функціях в контексті проблеми збільшення ринкової вартості та конкурентоспроможності підприємства, такими основними функціями в роботі визначено такі, що формують маркетингові джерела вартості підприємства.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-17T12:59:00Z
2014-12-17T12:59:00Z
2014-01
 
Type Article
 
Identifier Гребньов Г. Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства / Георгій Гребньов // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 62–69.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5607
 
Language uk