Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства
|
|
Creator |
Гребньов, Георгій
|
|
Subject |
маркетинг
маркетингові джерела конкурентоспроможність ринкова вартість підприємства функції чинник розвитку будівельне підприємство УДК 335.12 |
|
Description |
У статті запропоновано вирішення проблеми визначення сфери діяльності, де необхідна концентрація стратегічних ресурсів будівельного підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності за сучасних умов. Пропонується віднесення функцій підприємства до основних і другорядних з подальшою концентрації уваги на основних функціях в контексті проблеми збільшення ринкової вартості та конкурентоспроможності підприємства, такими основними функціями в роботі визначено такі, що формують маркетингові джерела вартості підприємства.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-17T12:59:00Z
2014-12-17T12:59:00Z 2014-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гребньов Г. Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства / Георгій Гребньов // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 62–69.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5607 |
|
Language |
uk
|
|