Запис Детальніше

В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального
 
Creator ДіСтефано, Джон
Хосфорд, Крістофер
Белл, Нік
 
Description У січні 2013 року, компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу, які
беруть активну участь в цифровому маркетингу, про їхні погляди і практичне розуміння
"сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль приймають в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими. Також включені ключові моменти для майбутнього
розгляду.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-17T13:06:22Z
2014-12-17T13:06:22Z
2014-01
 
Type Article
 
Identifier ДіСтефано Д. В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Джон ДіСтефано, Крістофер Хосфорд, Нік Белл // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 70–78.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5608
 
Language uk