В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального
|
|
Creator |
ДіСтефано, Джон
Хосфорд, Крістофер Белл, Нік |
|
Description |
У січні 2013 року, компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу, які беруть активну участь в цифровому маркетингу, про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль приймають в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими. Також включені ключові моменти для майбутнього розгляду. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-17T13:06:22Z
2014-12-17T13:06:22Z 2014-01 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
ДіСтефано Д. В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Джон ДіСтефано, Крістофер Хосфорд, Нік Белл // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 1–2. – С. 70–78.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5608 |
|
Language |
uk
|
|