Запис Детальніше

Дескриптори навчальних досягнень студентів у компетентнісно орієнтованій освіті

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дескриптори навчальних досягнень студентів у компетентнісно орієнтованій освіті
 
Creator Кожан, Тамара Олексіївна
 
Subject результати навчання
Європейський простір вищої освіти (ЄПВО)
євростандарти освіти
дескриптори навчальних досягнень
знання
розуміння
судження
вміння
СВЕ-підхід
компетенція
компетентність
поведінкові індикатори
стандарти поведінки
освітній стандарт
learning outcomes
European space of higher education (EHEA)
European standards of education
handles academic achievements
knowledge
understanding
judgment
skills
CBE-approach
competence
behavioral indicators
standards of conduct educational standard
стандарты поведения
образовательный стандарт
результаты обучения
Европейское пространство высшего образования (ЕПВО)
евростандарты образования
дескрипторы учебных достижений
знания
понимания
суждения
умения
СВЕ-подход
компетенция
компетентность
поведенческие индикаторы
331
 
Description Розглядається компетентнісна модель освіти, заснована на стандартизації результатів
навчання. Проведений аналіз підходів міжнародних організацій щодо розуміння понять «компетенція» та «компетентність». Розкриті параметри опису результатів навчання. Запропоновані визначення понять: «компетенція», «компетентність», «знання»,
«розуміння», «уявлення», «судження», «вміння», «навички» в контексті євростандартів освіти та дескриптори навчальних досягнень студентів щодо оволодіння компетенціями.
The article considers the competence model of education, based on the standardization of learning outcomes. The work analyzes the approaches of international organizations regarding the understanding of the concepts "competence" and "competent". The paper describes the parameters of the description of learning outcomes. The publication proposes definitions of concepts: "competence", "competent", "knowledge", "understanding", "representation", "judgment", "skills", "ability" in the context of European standards of education and descriptors of students' academic achievements in mastering competencies.
Рассматривается компетентностная модель образования, основанная на стандартизации результатов обучения. Проведенный анализ подходов международных организаций относительно понимание понятий «компетенция» и «компетентность». Раскрыты параметры описания результатов обучения. Предложены определения понятий: «компетенция», «компетентность», «знание», «понимание», «представление», «суждение»,«умения», «навыки» в контексте евростандартов образования и дескрипторы учебных достижений студентов по овладению компетенциями.
 
Publisher ДВНЗ "Київський національний економічний університетт імені Вадима Гетьмана"
 
Date 2014-12-23T10:30:29Z
2014-12-23T10:30:29Z
2014-06-08
 
Type Article
 
Identifier Кожан Т. О. Дескриптори навчальних досягнень студентів у компетентнісно орієнтованій освіті / Т. О. Кожан // Соціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 2. – С. 332-346.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5665
 
Language uk