Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень
|
|
Creator |
Буряченко, Андрій Євгенович
|
|
Subject |
територіальний маркетинг
маркетинг міста місцевий маркетинг маркетингова концепція фінансовий потенціал території 332.14 |
|
Description |
У статті визначається поняття «місцевий маркетинг», окреслюються його відмінності від «маркетингу міста» і «маркетингу територій». Розглядається місце місцевого маркетингу як частини стратегії регіонального економічного розвитку, установлюється його вплив на фінансовий потенціал територіальної одиниці. Пропонується зорієнтувати владні управлінські рішення на ключові інтереси громадськості.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-23T11:33:06Z
2014-12-23T11:33:06Z 2009-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Буряченко А. Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень / Андрій Буряченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 32-36.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5669 |
|
Language |
uk
|
|