Запис Детальніше

Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень
 
Creator Буряченко, Андрій Євгенович
 
Subject територіальний маркетинг
маркетинг міста
місцевий маркетинг
маркетингова концепція
фінансовий потенціал території
332.14
 
Description У статті визначається поняття «місцевий маркетинг», окреслюються його відмінності від «маркетингу міста» і «маркетингу територій». Розглядається місце місцевого маркетингу як частини стратегії регіонального економічного розвитку, установлюється його вплив на фінансовий потенціал територіальної одиниці. Пропонується зорієнтувати владні управлінські рішення на ключові інтереси громадськості.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-23T11:33:06Z
2014-12-23T11:33:06Z
2009-07
 
Type Article
 
Identifier Буряченко А. Місцевий маркетинг у прийнятті управлінських рішень / Андрій Буряченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 32-36.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5669
 
Language uk