Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика
|
|
Creator |
Карпенко, Наталія
|
|
Subject |
339.13:334.735
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-23T11:37:14Z
2014-12-23T11:37:14Z 2009-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпенко Н. Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика / Наталія Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 37-42.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5670 |
|
Language |
uk
|
|