Запис Детальніше

Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика
 
Creator Карпенко, Наталія
 
Subject 339.13:334.735
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-23T11:37:14Z
2014-12-23T11:37:14Z
2009-07
 
Type Article
 
Identifier Карпенко Н. Система управління маркетингом у споживчій кооперації: методологія і практика / Наталія Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 37-42.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5670
 
Language uk