Запис Детальніше

Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту
 
Creator Войчак, Анатолій Володимирович
Шумейко, Володимир Михайлович
 
Subject маркетинг
маркетинговий менеджмент
маркетинговий процес
658. 5.330
 
Description Статтю присвячено дослідженню ключових концепцій маркетингової теорії. На основі систематизації визначень і виходячи із концепції маркетингового процесу запропоновано авторське бачення трактування маркетингу та маркетингового менеджменту.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-23T11:58:06Z
2014-12-23T11:58:06Z
2009-07
 
Type Article
 
Identifier Войчак А. Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту / Анатолій Войчак, Володимир Шумейко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 52-55.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5674
 
Language uk