Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту
|
|
Creator |
Войчак, Анатолій Володимирович
Шумейко, Володимир Михайлович |
|
Subject |
маркетинг
маркетинговий менеджмент маркетинговий процес 658. 5.330 |
|
Description |
Статтю присвячено дослідженню ключових концепцій маркетингової теорії. На основі систематизації визначень і виходячи із концепції маркетингового процесу запропоновано авторське бачення трактування маркетингу та маркетингового менеджменту.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-23T11:58:06Z
2014-12-23T11:58:06Z 2009-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Войчак А. Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту / Анатолій Войчак, Володимир Шумейко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 52-55.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5674 |
|
Language |
uk
|
|