Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи
|
|
Creator |
Закревський, Андрій Валерійович
|
|
Subject |
маркетингова орієнтація
будівельна промисловість економічна криза споживчий маркетинг переорієнтація маркетингової діяльності 658.8 |
|
Description |
Будівельна промисловість України – одна з галузей, яка найбільше постраждала від економічної кризи. Більшість будівництв зупинено через відсутність фінансування. Настав час, коли будівельний ринок пройде процедуру очищення. На ринку залишаться і будуть розвиватися лише ті компанії, маркетингова політика яких гнучка та оперативна.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2014-12-23T12:17:53Z
2014-12-23T12:17:53Z 2009-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Закревський А. Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи / Андрій Закревський // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 62-65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5679 |
|
Language |
uk
|
|