Запис Детальніше

Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи
 
Creator Закревський, Андрій Валерійович
 
Subject маркетингова орієнтація
будівельна промисловість
економічна криза
споживчий маркетинг
переорієнтація маркетингової діяльності
658.8
 
Description Будівельна промисловість України – одна з галузей, яка найбільше постраждала від економічної кризи. Більшість будівництв зупинено через відсутність фінансування. Настав час, коли будівельний ринок пройде процедуру очищення. На ринку залишаться і будуть розвиватися лише ті компанії, маркетингова політика яких гнучка та оперативна.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2014-12-23T12:17:53Z
2014-12-23T12:17:53Z
2009-07
 
Type Article
 
Identifier Закревський А. Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи / Андрій Закревський // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. – С. 62-65.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5679
 
Language uk