Методичний підхід до оцінки поведінки споживачів у процесі маркетингового ціноутворення
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичний підхід до оцінки поведінки споживачів у процесі маркетингового ціноутворення
|
|
Creator |
Корінєв, Валентин Леонідович
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-01-06T08:56:29Z
2015-01-06T08:56:29Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Корінєв В. Л. Методичний підхід до оцінки поведінки споживачів у процесі маркетингового ціноутворення / В. Л. Корінєв // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / відп. ред. О. О. Бєляєв. — Київ : КНЕУ, 2002. - Вип. 10. — C. 166-176.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5805 |
|
Language |
uk
|
|