Запис Детальніше

Методичний підхід до оцінки поведінки споживачів у процесі маркетингового ціноутворення

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичний підхід до оцінки поведінки споживачів у процесі маркетингового ціноутворення
 
Creator Корінєв, Валентин Леонідович
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-01-06T08:56:29Z
2015-01-06T08:56:29Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Корінєв В. Л. Методичний підхід до оцінки поведінки споживачів у процесі маркетингового ціноутворення / В. Л. Корінєв // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. / відп. ред. О. О. Бєляєв. — Київ : КНЕУ, 2002. - Вип. 10. — C. 166-176.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5805
 
Language uk