Запис Детальніше

Становлення ринку маркетингових досліджень в Україні: історична ретроспектива

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Становлення ринку маркетингових досліджень в Україні: історична ретроспектива
 
Creator Лилик, Ірина Вікторівна
 
Subject маркетингові дослідження
дослідницькі агенції
658.8
 
Description В даній статті розглянуто основні фактори, які впливали на формування ринку маркетингових досліджень в Україні та визначили основні тенденції його сучасного розвитку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-02-03T12:53:47Z
2015-02-03T12:53:47Z
2007-11-28
 
Type Article
 
Identifier Лилик І. В. Становлення ринку маркетингових досліджень в Україні: історична ретроспектива / І. В. Лилик // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 55-62.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5853
 
Language uk