Становлення ринку маркетингових досліджень в Україні: історична ретроспектива
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Становлення ринку маркетингових досліджень в Україні: історична ретроспектива
|
|
Creator |
Лилик, Ірина Вікторівна
|
|
Subject |
маркетингові дослідження
дослідницькі агенції 658.8 |
|
Description |
В даній статті розглянуто основні фактори, які впливали на формування ринку маркетингових досліджень в Україні та визначили основні тенденції його сучасного розвитку.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-02-03T12:53:47Z
2015-02-03T12:53:47Z 2007-11-28 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лилик І. В. Становлення ринку маркетингових досліджень в Україні: історична ретроспектива / І. В. Лилик // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 55-62.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5853 |
|
Language |
uk
|
|