Запис Детальніше

Теоретичні основи маркетингу в сфері послуг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи маркетингу в сфері послуг
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
Кирилова, О. В.
 
Subject маркетинг послуг
продукт
товар
послуга
обслуговування
попит
пропозиція
658.8.02
 
Description У статті розглядаються методологічні та практичні проблеми впровадження маркетингу
в сфері послуг. Висвітлюються питання специфіки надання послуг у різних сферах їх
споживання
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-02-04T07:54:33Z
2015-02-04T07:54:33Z
2008-01-14
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Теоретичні основи маркетингу в сфері послуг / О. В. Данніков, О. В. Кирилова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 83-92.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5857
 
Language uk