Теоретичні основи маркетингу в сфері послуг
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні основи маркетингу в сфері послуг
|
|
Creator |
Данніков, Олег Володимирович
Кирилова, О. В. |
|
Subject |
маркетинг послуг
продукт товар послуга обслуговування попит пропозиція 658.8.02 |
|
Description |
У статті розглядаються методологічні та практичні проблеми впровадження маркетингу в сфері послуг. Висвітлюються питання специфіки надання послуг у різних сферах їх споживання |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-02-04T07:54:33Z
2015-02-04T07:54:33Z 2008-01-14 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Данніков О. В. Теоретичні основи маркетингу в сфері послуг / О. В. Данніков, О. В. Кирилова // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 83-92.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5857 |
|
Language |
uk
|
|