Запис Детальніше

Потреби людини в системі базових категорій маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Потреби людини в системі базових категорій маркетингу
 
Creator Шафалюк, Олександр Казимирович
 
Subject потреба
споживання
споживач
маркетинг
658.893
 
Description В роботі опрацьовано поняття «потреба» в системі наукового предмету маркетингу, вивчено закономірності розвитку споживання в цілісній життєдіяльності людини.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-02-04T11:50:27Z
2015-02-04T11:50:27Z
2008-01-03
 
Type Article
 
Identifier Шафалюк О. К. Потреби людини в системі базових категорій маркетингу / О. К. Шафалюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 138-145.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5869
 
Language uk