Запис Детальніше

Методологічні аспекти PR-аудиту

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні аспекти PR-аудиту
 
Creator Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
 
Subject зв’язки з громадськістю
ефективність РR
вимірювальні PR-діяльності
PR-аудит
цінність PR-аудиту
процес PR-аудиту
PR (public relations)
330.25
 
Description Розглянуто питання оцінювання ефективності PR-діяльності підприємств, яке набуває
все більшого значення за умов сучасного ринку, однією з особливостей якого є співпраця з громадськістю. У зв’язку з цим привертає увагу той факт, що в економічній літературі недостатньо уваги приділяється оцінюванню ефективності як маркетингової діяльності загалом, так і PR-діяльності зокрема. Спостерігається невідпрацьованість
понятійного апарату та інших аспектів проблеми виміру ефективності PR-діяльності
підприємств.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-02-04T12:51:54Z
2015-02-04T12:51:54Z
2008-01-30
 
Type Article
 
Identifier Дерев’янченко Т. Є. Методологічні аспекти PR-аудиту / Т. Є. Дерев’янченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 165-168.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5873
 
Language uk