Методологічні аспекти PR-аудиту
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні аспекти PR-аудиту
|
|
Creator |
Дерев’янченко, Тетяна Єгорівна
|
|
Subject |
зв’язки з громадськістю
ефективність РR вимірювальні PR-діяльності PR-аудит цінність PR-аудиту процес PR-аудиту PR (public relations) 330.25 |
|
Description |
Розглянуто питання оцінювання ефективності PR-діяльності підприємств, яке набуває все більшого значення за умов сучасного ринку, однією з особливостей якого є співпраця з громадськістю. У зв’язку з цим привертає увагу той факт, що в економічній літературі недостатньо уваги приділяється оцінюванню ефективності як маркетингової діяльності загалом, так і PR-діяльності зокрема. Спостерігається невідпрацьованість понятійного апарату та інших аспектів проблеми виміру ефективності PR-діяльності підприємств. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-02-04T12:51:54Z
2015-02-04T12:51:54Z 2008-01-30 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дерев’янченко Т. Є. Методологічні аспекти PR-аудиту / Т. Є. Дерев’янченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 165-168.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5873 |
|
Language |
uk
|
|