Особливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингу
|
|
Creator |
Федорченко, Андрій Васильович
|
|
Subject |
система
системний підхід системний аналіз декомпозиція аналіз синтез прийняття рішень теорія маркетинґу 658.8 А. |
|
Description |
У статті досліджуються теоретичні аспекти застосування системного підходу та прийомів системного аналізу в дослідженнях складних економічних систем. Обґрунтовується необхідність їх впровадження в теорію і практику маркетинґу на тлі посилення рівня обґрунтування управлінських рішень в умовах невизначеності навколишнього середовища. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-02-13T08:35:24Z
2015-02-13T08:35:24Z 2009-01-27 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Федорченко А. В. Особливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингу / А. В. Федорченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 54-60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5896 |
|
Language |
uk
|
|