Запис Детальніше

Особливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингу
 
Creator Федорченко, Андрій Васильович
 
Subject система
системний підхід
системний аналіз
декомпозиція
аналіз
синтез
прийняття рішень
теорія маркетинґу
658.8 А.
 
Description У статті досліджуються теоретичні аспекти застосування системного підходу та прийомів системного аналізу в дослідженнях складних економічних систем. Обґрунтовується
необхідність їх впровадження в теорію і практику маркетинґу на тлі посилення рівня обґрунтування управлінських рішень в умовах невизначеності навколишнього середовища.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-02-13T08:35:24Z
2015-02-13T08:35:24Z
2009-01-27
 
Type Article
 
Identifier Федорченко А. В. Особливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингу / А. В. Федорченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 54-60.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5896
 
Language uk