Запис Детальніше

Маркетинг недиференційованих товарів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг недиференційованих товарів
 
Creator Шумейко, Володимир Михайлович
 
Subject недиференційовані товари
маркетинг
біржі
олійно-жирова продукція
339.138
 
Description У статті досліджено можливості та розроблено напрями диференціювання експортної продукції АПК України, а саме продукції олійно-жирових підприємств, для піднесення її конкурентоспроможності на світовому ринку.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-02-16T12:48:04Z
2015-02-16T12:48:04Z
2009-02-03
 
Type Article
 
Identifier Шумейко В. М. Маркетинг недиференційованих товарів / В. М. Шумейко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 160–166.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5913
 
Language uk