Оптимізація маркетингових витрат фірми
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оптимізація маркетингових витрат фірми
|
|
Creator |
Блудова, Тетяна Володимирівна
Магда, В. В. |
|
Subject |
маркетингові витрати фірми
функція реакції збуту рентабельність маркетингових витрат 658.8.011.1.001.26 |
|
Description |
У статті розглянуто диференціальне рівняння, що описує економічний процес планування рекламних витрат, розв’язок якого має вигляд логістичної кривої. Аналітично знайдено інтервал еластичності функції попиту. Розглянуто задачу оптимізації функції, пов’язана з оптимальним значенням прибутку залежно від маркетингових витрат функції попиту. Знайдено оптимальні маркетингові витрати і відповідний оптимальний попит, що визначають рентабельність маркетингових витрат. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-02-16T13:22:48Z
2015-02-16T13:22:48Z 2009-01-26 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Блудова Т. В. Оптимізація маркетингових витрат фірми / Т. В. Блудова, В. В. Магда // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 167–174.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5914 |
|
Language |
uk
|
|