Запис Детальніше

Оптимізація маркетингових витрат фірми

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимізація маркетингових витрат фірми
 
Creator Блудова, Тетяна Володимирівна
Магда, В. В.
 
Subject маркетингові витрати фірми
функція реакції збуту
рентабельність маркетингових витрат
658.8.011.1.001.26
 
Description У статті розглянуто диференціальне рівняння, що описує економічний процес планування рекламних витрат, розв’язок якого має вигляд логістичної кривої. Аналітично знайдено інтервал еластичності функції попиту. Розглянуто задачу оптимізації функції,
пов’язана з оптимальним значенням прибутку залежно від маркетингових витрат функції попиту. Знайдено оптимальні маркетингові витрати і відповідний оптимальний попит,
що визначають рентабельність маркетингових витрат.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-02-16T13:22:48Z
2015-02-16T13:22:48Z
2009-01-26
 
Type Article
 
Identifier Блудова Т. В. Оптимізація маркетингових витрат фірми / Т. В. Блудова, В. В. Магда // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 167–174.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5914
 
Language uk