Сучасні технології аудиту міжнародної маркетингової діяльності
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні технології аудиту міжнародної маркетингової діяльності
|
|
Creator |
Циганкова, Тетяна Михайлівна
|
|
Subject |
маркетинговий аудит
аудит міжнародної маркетингової діяльності списки запитань корпоративна служба аудиту 339.138 |
|
Description |
У статті дано визначення, сформульовано принципи, систематизовано види, виділено етапи та функціональні блоки, виявлено ключові проблеми аудиту міжнародної маркетингової діяльності та запропоновано найдоцільніші шляхи їх розв’язання.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-02-18T12:37:05Z
2015-02-18T12:37:05Z 2008-12-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Циганкова Т. М. Сучасні технології аудиту міжнародної маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 251–257.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5930 |
|
Language |
uk
|
|