Запис Детальніше

Сучасні технології аудиту міжнародної маркетингової діяльності

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні технології аудиту міжнародної маркетингової діяльності
 
Creator Циганкова, Тетяна Михайлівна
 
Subject маркетинговий аудит
аудит міжнародної маркетингової діяльності
списки запитань
корпоративна служба аудиту
339.138
 
Description У статті дано визначення, сформульовано принципи, систематизовано види, виділено етапи та функціональні блоки, виявлено ключові проблеми аудиту міжнародної маркетингової діяльності та запропоновано найдоцільніші шляхи їх розв’язання.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-02-18T12:37:05Z
2015-02-18T12:37:05Z
2008-12-25
 
Type Article
 
Identifier Циганкова Т. М. Сучасні технології аудиту міжнародної маркетингової діяльності / Т. М. Циганкова // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 251–257.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5930
 
Language uk