Форми та методи впровадження промислових систем України до загальної інтернаціоналізації світового виробництва і їх відповідність принципам міжнародного маркетингу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Форми та методи впровадження промислових систем України до загальної інтернаціоналізації світового виробництва і їх відповідність принципам міжнародного маркетингу
|
|
Creator |
Корж, М. В.
|
|
Subject |
міжнародний маркетинг
функціонування виробничої системи індивідуалізація виробництва 658.8.035 |
|
Description |
У статті проведено критичний аналіз стану системи міжнародного маркетингу на вітчизняних промислових підприємствах та їх пристосованість до сучасних умов розвитку міжнародної інтеґрації та глобалізації економіки. Обґрунтовано принципову необхідність розглядання у теперішній час маркетингової підсистеми на сучасному промисловому підприємстві у нерозривному зв’язку з виробничою підсистемою.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-02-18T12:42:16Z
2015-02-18T12:42:16Z 2009-01-23 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Корж М. В. Форми та методи впровадження промислових систем України до загальної інтернаціоналізації світового виробництва і їх відповідність принципам міжнародного маркетингу / М. В. Корж // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 257–264.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/5931 |
|
Language |
uk
|
|