Запис Детальніше

Бенчмаркінг — ефективний інструмент стратегічного управління підприємством

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бенчмаркінг — ефективний інструмент стратегічного управління підприємством
Benchmarking as the effective tool for strategic enterprise management
Бенчмаркинг — эффективный инструмент стратегического управления предприятием
 
Creator Свистунова, Т. О.
 
Subject бенчмаркінг
типи бенчмаркінгу
алгоритм проведення бенчмаркінгу
бар’єри використання бенчмаркінгу
стратегічне управління
інструментарій стратегічного управління
benchmarking
benchmarking classification
algorithm implementation
strategic management tool
бенчмаркинг
типи бенчмаркинга
алгоритм проведения бенчмаркинга
барьеры использования бенчмаркинга
стратегическое управление
инструментарий стратегического управления
658.5.011
 
Description Розглянуто сутність бенчмаркінгу та методологічні аспекти його застосування,
досвід реалізації бенчмаркінгу зарубіжними компаніями та особливості використання в Україні. Визначено, що підвищення ефективності діяльності підприємства на стратегічному рівні можливе завдяки застосуванню інструментів бенчмаркінгу при постійному дослідженні кращого досвіду та
впровадженні відповідних практик щодо конкретного підприємства.
This article examines the essence of
benchmarking and its methodological aspects of implementing, experience of benchmarking in foreign companies and the features of its
implementing in Ukraine. It was determined that using of the benchmarking in continuous research of the best practices and the best practices in a particular company leads to rising of the company efficiency at the strategic level.
Рассматривается сущность бенчмаркинга и его методологические аспекты применения, опыт реализации бенчмаркинга зарубежными компаниями и особенности использования в Украине. Определено, что повышение эффективности деятельности предприятия на стратегическом уровне возможно благодаря применению инструментов бенчмаркинга при постоянном исследовании лучшего опыта и внедрении соответствующих практик по конкретному предприятию.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-02-24T09:30:12Z
2015-02-24T09:30:12Z
2014-11-11
 
Type Article
 
Identifier Свистунова Т. О. Бенчмаркінг — ефективний інструмент стратегічного управління підприємством [Електронний ресурс] / Т. О. Свистунова // Молодіжний економічний дайджест : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 3. – С. 63–67. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/5962
 
Language uk