Запис Детальніше

Соціально-економічні детермінанти здоров’я населення через призму соціального маркетингу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально-економічні детермінанти здоров’я населення через призму соціального маркетингу
 
Creator Шушпанов, А. М.
 
Subject Соціально-економічні детермінанти
Здоров’я населення
Соціальний маркетинг
Добробут
Рівень життя
Смертність
Захворюваність
Socio-economic determinants
Health
Social Marketing
Welfare
Standard of living
Mortality
Morbidity
Социально-экономические детерминанты
Здоровья населения
Социальный маркетинг
Благосостояние
Уровень жизни
Смертность
Заболеваемость
314.172:316.4.066
 
Description Стаття присвячена важливій проблемі — пошуку шляхів покращення соціально-економічних детермінант здоров’я населення. Одним з таких шляхів є пропаганда та широке запровадження соціального маркетингу. Виявлені взаємозв’язки між суб’єктами суспільних відносин, соціальним маркетингом і здоров’ям населення. Соціальний маркетинг розглядається як один із складових політики у сфері здоров’я як інструмент формування здорового населення у теоретичному та практичному аспектах.
The article is devoted to the important problem — finding ways to improve the socioeconomic determinants of health. One of these ways is the promotion and mainstreaming of social marketing. Relationships between subjects of public relations, social marketing and public health are identified. Social marketing is considered as one of the components of health policy, as a tool for the healthy population in the theoretical and practical aspects.
Статья посвящена важной проблеме — поиску путей улучшения социально-экономических детерминант здоровья населения. Одним из таких путей является пропаганда и широкое внедрение социального маркетинга. Выявлены взаимосвязи между субъектами общественных отношений, социальным маркетингом и здоровьем населения. Социальный маркетинг рассматривается как один из составляющих политики в сфере здравоохранения, как инструмент формирования здорового населения в теоретическом и практическом аспектах.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-03-20T12:45:44Z
2015-03-20T12:45:44Z
2014-05-25
 
Type Article
 
Identifier Шушпанов А. М. Соціально-економічні детермінанти здоров’я населення через призму соціального маркетингу / А. М. Колот // Соціально-трудові відносини: теорія та практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 2. – С. 325-331.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6003
 
Language uk