Запис Детальніше

Теоретичні підходи до визначення поняття «страховий маркетинг»

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні підходи до визначення поняття «страховий маркетинг»
 
Creator Тарахтієнко, О. К.
 
Subject страховий маркетинг
ефективність маркетингової стратегії
страховий продукт
організація продажів
стимулювання збуту
insurance marketing
efficiency of marketing strategy
insurance product
organization of sales
stimulation of demand
страховой маркетинг
эффективность маркетинговой стратегии
страховой продукт
организация продаж
стимулирование спроса
368.021(043.3)
 
Description У статті досліджено підходи науковців до визначення поняття страховий маркетинг. Розкриті його особливості та функції, які забезпечують успішну діяльність страхової компанії.
The approaches of researchers as to determination the concept of insurance marketing are investigated in the article. Its features and functions which provide successful activity of insurance company are exposed in the work.
В статье исследованы подходы научных работников к определению понятия страховой маркетинг. Раскрыты его особенности и функции, которые обеспечивают успешную деятельность страховой компании.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-03-27T08:10:39Z
2015-03-27T08:10:39Z
2013-05-18
 
Type Article
 
Identifier Тарахтієнко О. К. Теоретичні підходи до визначення поняття «страховий маркетинг» / О. К. Тарахтієнко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 161-169.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6023
 
Language uk