Запис Детальніше

Сучасний стан і перспективи розвитку туристичних послуг в Україні

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасний стан і перспективи розвитку туристичних послуг в Україні
 
Creator Попова, Л. О.
Прядко, О. М.
Мітяєва, М. С.
 
Subject якість послуг
сфера послуг
маркетинг послуг
маркетингове управління
сервісне підприємство
ринок туристичних послуг
туристична послуга
маркетинг тур продукту
споживча цінність
комплексна системи управління якістю
quality of service
services
marketing services
marketing management
service company
market of tourist services
marketing of tourism products
customer value
comprehensive quality of management system
качество услуг
сфера услуг
маркетинг услуг
маркетинговое управление
сервисное предприятие
рынок туристических услуг
туристическая услуга
маркетинг турпродукта
потребительская ценность
комплексная системы управления качеством
 
Description Авторами запропоновано розробку практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств сфери туристичних послуг та ефективних маркетингових рішень у подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
Маркетинговий підхід у діяльності вітчизняних підприємств індустрії туризму дозволяє вирішити ринкові проблеми найраціональщним шляхом, своєчасно виявляти ринкові можливості і використовувати їх, планувати і організовувати надання послуг з урахуванням передбачуваних тенденцій споживчого попиту.
The authors propose the development of practical recommendations for the use of marketing tools in the activities of domestic enterprises in the sphere of tourism services and effective marketing solutions to overcome the contradictions in the interaction of economic actors and the optimal allocation of resources.
Marketing approach in the activities of domestic tourism enterprises can solve market problems in the most rational way, promptly identify market opportunities and use them to plan and organize the provision of services taking into account projected trends in consumer demand.
Авторами предлагается разработка практических
рекомендаций по использованию маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий сферы туристических услуг и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.
Маркетинговый подход в деятельности отечественных предприятий индустрии туризма позволяет решить рыночные проблемы наиболее рациональным путем, своевременно выявлять рыночные возможности и использовать их, планировать и организовывать предоставление услуг с учетом предполагаемых тенденций потребительского спроса.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-03-27T09:13:15Z
2015-03-27T09:13:15Z
2013-06-05
 
Type Article
 
Identifier Попова Л. О. Сучасний стан і перспективи розвитку туристичних послуг в Україні / Л. О. Попова, О. М. Прядко, М. С. Мітяєва // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 194-205.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6027
 
Language uk