Свобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системах
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Свобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системах
|
|
Creator |
Демидова, Олена Віталіївна
|
|
Subject |
поведінка
взаємодії споживач споживання система маркетинг behavior interaction consumers consumption system marketing поведение взаимодействия потребитель потребление система маркетинг 658.893 |
|
Description |
В статті представлено результати систематизації нових досягнень науки у моделюванні і маркетинговій оптимізації параметрів соціально-економічних взаємодій.
The article presents the results of the systematization of new scientific achievements in modeling and marketing optimization of the parameters of social and economic interactions. В статье представлены результаты систематизации новых достижений науки в моделировании и маркетинговой оптимизации параметров социально-экономических взаимодействий. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-03-27T09:40:16Z
2015-03-27T09:40:16Z 2013-05-15 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Демидова О. В. Свобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системах / О. В. Демидова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 205-213.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6028 |
|
Language |
uk
|
|