Запис Детальніше

Свобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системах

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Свобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системах
 
Creator Демидова, Олена Віталіївна
 
Subject поведінка
взаємодії
споживач
споживання
система
маркетинг
behavior
interaction
consumers
consumption
system
marketing
поведение
взаимодействия
потребитель
потребление
система
маркетинг
658.893
 
Description В статті представлено результати систематизації нових досягнень науки у моделюванні і маркетинговій оптимізації параметрів соціально-економічних взаємодій.
The article presents the results of the systematization of new scientific achievements in modeling and marketing optimization of the parameters of social and economic interactions.
В статье представлены результаты систематизации новых достижений науки в моделировании и маркетинговой оптимизации параметров социально-экономических взаимодействий.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-03-27T09:40:16Z
2015-03-27T09:40:16Z
2013-05-15
 
Type Article
 
Identifier Демидова О. В. Свобода і зумовленість вибору споживачів, особливості моделювання взаємодій у маркетингових системах / О. В. Демидова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 205-213.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6028
 
Language uk