Запис Детальніше

Макротенденції розвитку глобального маркетингового середовища

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Макротенденції розвитку глобального маркетингового середовища
 
Creator Євдоченко, Олена Олександрівна
Яковенко, В. П.
 
Subject глобальне маркетингове середовище
політичне середовище
економічне середовище
соціальне середовище
технологічний розвиток
тенденції розвитку глобального маркетингового середовища
global marketing environment
political environment
economic environment
social environment
technological development
development trend of global marketing environment
глобальная маркетинговая среда
политическая среда
экономическая среда
социальная среда
технологическое развитие
тенденции развития глобальной маркетинговой среды
339.138
 
Description Статтю присвячено актуальним питанням розвитку глобального маркетингового середовища, аналізу факторів впливу та визначенню основних макротенденцій. Увагу при дослідженні закцентовано на визначальних складових глобального середовища — політичній, економічній, соціальній та технологічній.
This article is devoted to the topical issues of the global marketing environment, analysis of factors of influence and determination of basic macrotendencies. The article focuses on the main components of the global environment — political, economic, social and technological.
В статье рассматриваются актуальные вопросы
развития глобальной маркетинговой среды, проводится анализ факторов влияния и определение основных макротенденций.
Внимание сакцентировано на главных составляющих глобальной среды — политической, экономической, социальной и технологической.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-03-30T07:34:14Z
2015-03-30T07:34:14Z
2013-06-01
 
Type Article
 
Identifier Євдоченко О. О. Макротенденції розвитку глобального маркетингового середовища / О. О. Євдоченко, В. П. Яковенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 262-272.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6040
 
Language uk