Запис Детальніше

Диференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатики

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Диференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатики
 
Creator Колот, Анатолій Михайлович
Kolot, Anatoliy
Сільченко, Марина Валеріївна
Silchenko, Maryna
Красюк, Юлія Миколаївна
 
Subject диференційований підхід
структурно-логічна схема навчання інформатики
індивідуалізація освіти
 
Description У статті розглянуті проблеми, пов’язані з різнорівневою підготовкою студентів зі шкільного курсу інформатики; наведено структурно-логічні схеми організації процесу навчання інформатики із паралельним вивченням дисциплін «Вступ до інформатики» й «Інформатика» та диференційованим вивченням дисципліни «Інформатика» у базовому й розширеному форматах; здійснена порівняльна характеристика схем.
 
Publisher Знання
 
Date 2015-03-31T10:30:45Z
2015-03-31T10:30:45Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Колот А. М. Диференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатики / А. М. Колот, М. В. Сільченко, Ю. М. Красюк // Вища школа. — 2006. — № 5—6. — С. 19—27.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6067
 
Language uk