Диференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатики
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Диференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатики
|
|
Creator |
Колот, Анатолій Михайлович
Kolot, Anatoliy Сільченко, Марина Валеріївна Silchenko, Maryna Красюк, Юлія Миколаївна |
|
Subject |
диференційований підхід
структурно-логічна схема навчання інформатики індивідуалізація освіти |
|
Description |
У статті розглянуті проблеми, пов’язані з різнорівневою підготовкою студентів зі шкільного курсу інформатики; наведено структурно-логічні схеми організації процесу навчання інформатики із паралельним вивченням дисциплін «Вступ до інформатики» й «Інформатика» та диференційованим вивченням дисципліни «Інформатика» у базовому й розширеному форматах; здійснена порівняльна характеристика схем.
|
|
Publisher |
Знання
|
|
Date |
2015-03-31T10:30:45Z
2015-03-31T10:30:45Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Колот А. М. Диференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатики / А. М. Колот, М. В. Сільченко, Ю. М. Красюк // Вища школа. — 2006. — № 5—6. — С. 19—27.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6067 |
|
Language |
uk
|
|