Емпіричний аналіз ефективності організації процесу навчання інформатики на основі диференційованого підходу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Емпіричний аналіз ефективності організації процесу навчання інформатики на основі диференційованого підходу
|
|
Creator |
Колот, Анатолій Михайлович
Kolot, Anatoliy Сільченко, Марина Валеріївна Silchenko, Maryna Красюк, Юлія Миколаївна Krasiuk, Iuliia |
|
Subject |
диференційований підхід
абсолютна та якісна успішність критерій Х2 критерій Колмогорова-Смірнова |
|
Description |
У статті наведено структурно-логічну схему організації процесу навчання інформатики на основі диференційованого підходу та інтегровані календарні плани дисциплін «Вступ до інформатики» та «Інформатика»; здійснено оцінку ефективності запропонованої методики на базі використання критеріїв Х2 та Колмогорова-Смірнова.
|
|
Publisher |
ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
|
|
Date |
2015-04-01T10:16:02Z
2015-04-01T10:16:02Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Колот А. М. Емпіричний аналіз ефективності організації процесу навчання інформатики на основі диференційованого підходу / А. М. Колот, М. В. Сільченко, Ю. М. Красюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. — Київ : КНЕУ, 2007. — Вип. 18. — С. 109—127.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6079 |
|
Language |
uk
|
|