Запис Детальніше

Емпіричний аналіз ефективності організації процесу навчання інформатики на основі диференційованого підходу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Емпіричний аналіз ефективності організації процесу навчання інформатики на основі диференційованого підходу
 
Creator Колот, Анатолій Михайлович
Kolot, Anatoliy
Сільченко, Марина Валеріївна
Silchenko, Maryna
Красюк, Юлія Миколаївна
Krasiuk, Iuliia
 
Subject диференційований підхід
абсолютна та якісна успішність
критерій Х2
критерій Колмогорова-Смірнова
 
Description У статті наведено структурно-логічну схему організації процесу навчання інформатики на основі диференційованого підходу та інтегровані календарні плани дисциплін «Вступ до інформатики» та «Інформатика»; здійснено оцінку ефективності запропонованої методики на базі використання критеріїв Х2 та Колмогорова-Смірнова.
 
Publisher ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
 
Date 2015-04-01T10:16:02Z
2015-04-01T10:16:02Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Колот А. М. Емпіричний аналіз ефективності організації процесу навчання інформатики на основі диференційованого підходу / А. М. Колот, М. В. Сільченко, Ю. М. Красюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. — Київ : КНЕУ, 2007. — Вип. 18. — С. 109—127.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6079
 
Language uk