Специфіка управління асортиментною політикою телевізійного каналу
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Специфіка управління асортиментною політикою телевізійного каналу
|
|
Creator |
Козлова, Ірина
|
|
Subject |
асортиментна політика
асортимент телеканалу телевізійний канал рекламодавець |
|
Description |
Стаття розкиває чинники, що впливають на управління асортиментною політикою телеканалу. У ній схематично зображена структура асортименту телеканалу та види і жанри програм.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-04-17T09:14:32Z
2015-04-17T09:14:32Z 2014-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Козлова І. Специфіка управління асортиментною політикою телевізійного каналу / Ірина Козлова // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 3. – С. 10–15.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6134 |
|
Language |
uk
|
|