Запис Детальніше

Специфіка управління асортиментною політикою телевізійного каналу

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Специфіка управління асортиментною політикою телевізійного каналу
 
Creator Козлова, Ірина
 
Subject асортиментна політика
асортимент телеканалу
телевізійний канал
рекламодавець
 
Description Стаття розкиває чинники, що впливають на управління асортиментною політикою телеканалу. У ній схематично зображена структура асортименту телеканалу та види і жанри програм.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-17T09:14:32Z
2015-04-17T09:14:32Z
2014-05
 
Type Article
 
Identifier Козлова І. Специфіка управління асортиментною політикою телевізійного каналу / Ірина Козлова // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 3. – С. 10–15.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6134
 
Language uk