Запис Детальніше

Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів
 
Creator Пащук, Людмила
 
Subject нейромаркетинг
маркетингові дослідження
ціна
поведінка споживачів
маркетингові комунікації
338.45:339.138 JEL M310
 
Description В статті розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його
здобутків в управлінні поведінкою споживачів задля підвищення ефективності функціонування брендів.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-17T09:22:26Z
2015-04-17T09:22:26Z
2014-05
 
Type Article
 
Identifier Пащук Л. Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів / Людмила Пащук // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 3. – С. 16–26.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6135
 
Language uk