Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів
|
|
Creator |
Пащук, Людмила
|
|
Subject |
нейромаркетинг
маркетингові дослідження ціна поведінка споживачів маркетингові комунікації 338.45:339.138 JEL M310 |
|
Description |
В статті розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобутків в управлінні поведінкою споживачів задля підвищення ефективності функціонування брендів. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-04-17T09:22:26Z
2015-04-17T09:22:26Z 2014-05 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пащук Л. Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів / Людмила Пащук // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 3. – С. 16–26.
http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/6135 |
|
Language |
uk
|
|