Запис Детальніше

Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі
 
Description Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провели круглий стіл на тему: «Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі». Дискусія точилася навколо питань саморегулювання галузі, налагодження співпраці з місцевими органами влади, ґендерної рівності та принципів недискримінаційної реклами.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-21T11:46:21Z
2015-04-21T11:46:21Z
2014-07
 
Type Article
 
Identifier Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 18.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6161
 
Language uk