Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі
|
|
Description |
Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провели круглий стіл на тему: «Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі». Дискусія точилася навколо питань саморегулювання галузі, налагодження співпраці з місцевими органами влади, ґендерної рівності та принципів недискримінаційної реклами.
|
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-04-21T11:46:21Z
2015-04-21T11:46:21Z 2014-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 18.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6161 |
|
Language |
uk
|
|