Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями
|
|
Creator |
Бобрицька, Наталія
|
|
Subject |
маркетинг
дестинація туристична дестинація маркетинг дестинації управління туристична галузь туристичний продукт, туристична послуга marketing destination tourist destination destinations marketing management tourism industry tourism product tourism 332:338.48 |
|
Description |
В статті розглянуто поняття та сутність туристичних дестинацій, їх види та складові. Сформульовано роль маркетингу в управлінні туристичними дестинаціями за умов жорсткої конкуренції в туристичній галузі.
The article deals with the concept and nature of tourist destinations, their types and components. The role of marketing in managing tourist destinations in the terms of tough competition in the tourism industry is formulated in the work. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2015-04-21T12:10:58Z
2015-04-21T12:10:58Z 2014-07 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бобрицька Н. Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями / Наталія Бобрицька // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 39–47.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6164 |
|
Language |
uk
|
|