Запис Детальніше

Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями
 
Creator Бобрицька, Наталія
 
Subject маркетинг
дестинація
туристична дестинація
маркетинг дестинації
управління
туристична галузь
туристичний продукт,
туристична послуга
marketing
destination
tourist destination
destinations marketing
management
tourism industry
tourism product
tourism
332:338.48
 
Description В статті розглянуто поняття та сутність туристичних дестинацій, їх види та складові. Сформульовано роль маркетингу в управлінні туристичними дестинаціями за умов жорсткої конкуренції в туристичній галузі.
The article deals with the concept and nature of tourist destinations, their types and components. The role of marketing in managing tourist destinations in the terms of tough competition in the tourism industry is formulated in the work.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2015-04-21T12:10:58Z
2015-04-21T12:10:58Z
2014-07
 
Type Article
 
Identifier Бобрицька Н. Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями / Наталія Бобрицька // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 4. – С. 39–47.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/6164
 
Language uk